lördag 21 mars 2009

Stövlar

Snart snart är våren här, men dessinnan ska all snö tina och häruppe i norr så brukar det bidra till en hel del vatten efter vägarna.
Tänkte att jag i år skulle införskaffa ett par ordentliga stövlar, så att jag skulle vara förberedd inför blasksäsongen.

Jag ville hitta stövlar som var både snygga och billiga och som helst gick att beställa på nätet, eftersom jag inte tycker mig ha tid att springa i affärer och prova ut några just nu.
Å tänk, jag hade världens tur att hitta dessa klitchiga stövlar på Ellos.

Stövlarna fanns att välja i RÖTT, SVART, & VITT, som vanligt fick jag beslutsångest och beställde därför ett par i rött och ett par i svart.

Dessa kom på posten i Fredags, passade perfekt på foten



Stövlarna finns att beställa på www.ellos.se
Kostade 99 (!) pix / par
Just Lovely / Sara

Inga kommentarer: