fredag 8 maj 2009

Sommarplanering

Nu är sommaren snart här och det pirrar i magen av vårkänslor och skaparglädje. Nedräkningen till sommarsemestern har börjat och i år blir det hela 6 veckor ledigt *skönt*
Jag har redan planerat inför sommaren alla trädgårdsprojekt och allteftersom dagarna går så blir det bara fler och fler planer, hihi glad om vi hinner med hälften av dom iallafall.


Hursomhelst så suktar jag efter dessa Adirondack Chairs, som finns i flertal versioner och färger, men hade tänkt mig en billigare kopia av dessa, eftersom dom blir sjukt dyra att importera från USA.






Alla bilder är lånade från www.adirondackchairs.com

Nu har jag äntligen hittat en schysst kopia, de finns att köpa både på Plantagen & på Jula, för en överkomlig peng.

Vilken Adirondack chair är du ??

Godkväll / Sara

2 kommentarer:

jennys hus sa...

Men hej Sara. Vad kul att du hittat till min blogg:-) jodu magen blir bara större & större. Skulle vara jättekul att träffas innan det är dags....jag kanske slår en pling nästa gång jag är i v-by så kanske vi kan träffas.
Kram/jenny

jennys hus sa...

Ja nu börjar det närma sig med stormsteg och de kan ju komma närsom. Men även om jag är less så får de gärna stanna i magen ett tag till:-)

Tyvär så orkar jag inte med så mycket nu så vi hinner nog inte träffas innan de har kommit ut.
Vi får sikta in oss på att träffas när de kommit ut istället:-)

Hoppas du och familjen mår bra.

Kram