onsdag 25 februari 2009

Shoppat


I helgen var jag som ni vet till Stockholm på shopping weekend och hade riktigt trevligt! På lördagen gick jag och min käre vän V runt på stan och kollade in inrednings butiker. Vi besökte Syster Lycklig, Årstiden, Koffert och Hans Mikaels. Mycket mer hann man inte med, man var så länge inne på varje butik. Fanns så mycket fint att titta på och mycket som man ville ha! Det blev några inköp iaf.



Kommer nog åka ner snart framöver när våren närmar sig. Tänkte nämligen att jag och Syster skulle åka ner. Jag tror nog hon blev lite avis nu när jag åkte ner :)



Köpte dom här plåtburkarna som man har tvättmedlet i på Koffert. Det står Colour och White på dom. Köpte badrumsrengöringen på Hans Mikaels. Den doftar Lavender och Mint. Kommer att dofta gott inne i badrummet nu.




Köpte dessa skyltar på Syster Lycklig.
Det var rea på Ylva Skarps brädor så jag var bara tvungen att köpa Välkommen Tomten fast det inte är jul nu. Så den kommer att få vänta med att hängas upp tills nästa jul.


Ha en trevlig kväll! /Emma



1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jo lite avis blev jag nog....när åker vi :)? / S