fredag 6 februari 2009

Snälla Monster

Nu när julen är över och alla ljusstakar & tomtar förhoppningsvis är undanstoppade till nästa år, så brukar det kännas så luftigt och skönt, men också så tomt.

Själv har jag börjat spana runt lite i inredningsbutikerna för att hitta vackra detaljer att ta fram när våren börjar närma sig. Nu är det ju så att jag kommer att få vänta ett bra tag på den efterlängtade våren, med tanke på att vi bor i norra delen vårt avlånga land, men drömma om våren kan man ju få göra. Just nu är jag inne på att hitta ett snyggt tyg att klä om vår köksoffa i till sommaren , har ännu inte hittat något klockrent tyg.

Tips någon ??

Däremot hittade jag ett coolt tyg från Klippan , " Friendly Monster" heter tyget och är designat av Lotta Glave.


Det blidde en kappa av tyget, som nu pryder Lillemans rum. En riktig färgklick !!

Nu väntar sängen för mig, då klockan ringer redan 05.00 imorgonbitti, godnatt. / Sara

Inga kommentarer: